A Nioh 2 alap Ps4 es Downgrade- je..

Már a megjelenéskor tesztelni akartam a Nioh 2-t, de milyen szerencse hogy csak most írok róla..

Ez viszont most sajnos nem egy teszt, hanem egy a Cyberpunk, a Playstation 4 (!) játékok, és Dlck árainak drasztikus emelése után egy újabb gusztustalanság:

Visszafelé kompatibilitást akartunk, hát megkaptuk, csak nem úgy ahogyan képzeltük.. 

Akkor csapjunk bele a közepébe, ne köntörfalazzunk:

Az alap ps4-ek en erősen downgradelték a Nioh 2-t.  Miután, vagy mielőtt kijött a ps5 ös verzió, nem tudom, de egy biztos, nem ilyen volt. Downgrade elték az alap ps4 ek-en.

A cikk borítóképe még a ps5 előtt készült, a sima Ps4 slimemen. 

Szerencse hogy a fotómódot a megjelenésétől Én aktívan használtam, így van viszonyítási alapom hogy milyen lett. 

Már a Redditen is olvastam ps4 játékok minőségbeli romlásáról, de őszintén szólva nem igazán hittem el őket amíg bele nem futottam Én is. 

Először a Dark Souls 2 ben elfelejtődött betöltődni a hajóra a textúra.. 


Mindegy, másodjára már betöltötte, van ilyen gondoltam.. 

Miután végigvittem, gondoltam újra körülnézek a Nioh 2 világában, és akkor ért az igazi arculcsapás, mikor megláttam milyen lett, micsoda downgrade-et kapott! Gondolom persze ez egyrészt a crossplay miatt kellett, hogy a kedves Ps5 ös barátunkkal is megfelelő fps számmal tudjunk menni, de én mondjuk  még nem igazán terveztem ps5 vásárlást (az más kérdés hogy amúgy sincs gép) Főleg hogy a Nioh 2 is milyen szép volt.. Persze megszoktuk már hogy generációváltáskor, okádék minőségben kiadják last genre is az adott játékot, de olyanra még nem volt példa hogy a régebbi konzolon downgradelik a játékot, és kiadják az új gépen remastered néven, (az fpst leszámítva) abban a formában ahogyan megjelent a régebbi konzolon. 

Esetünkben a sima ps4 en. Én ps4 slimmel készítettem ezeket a képeket:

Ilyen volt:

Ilyen lett:


Ilyen volt (talán itt látható leginkább a felbontás csökkentése):


Ilyen lett:

Ilyen volt:


Ilyen lett:


Most az van, hogy a létező összes érintettnek (kiadó, fejlesztő, stb..) jeleztem a panaszom, nagyon remélem hogy ez csak egy bug az 1.26 os patch után, mert szeretném visszakapni azt amit megvettem az alap ps4 slimemre:


Ezt, ezt a tűéles csodát várom vissza! Ezt, ami így nézett ki az alap ps4 en!

Megjegyzések