Men in Black - Sötét zsaruk a föld körül kritika !


Nagyon örülök hogy végül megnéztem a filmet!


Őszintén szólva kicsit féltem tőle, mivel láttam hogy nem lesz benne a két ikonikus hős!

Kétség kívül a kedvenceim között van az első rész, a második kicsit gyengébb volt,de szerethető, a harmadik viszont már ismét nagyon tetszett, a kissé komolyabb hangulattal, és a végső csavarral a végén!

Azt gondoltam a Men in black teljesen egybeforrt velük,
és nélkülük nem lehet már jó Men in black filmet készíteni..

Hála a jó istennek:

Tévedtem!



A Sötét zsaruk a föld körül izzig vérig Men in black!
De úgy istenigazából, minden porcikájától!

Most így hirtelen azon gondolkodom mi a negatívum a filmben, de továbbra sem jut eszembe más mint hogy, nincs benne a két régi főhős!

Nos, én mondom, aki abszolút nem hitt ebben a filmben:

Ideje túllépni ezen, a film 15 perce után már nem is hiányoztak, ennyi kellett hogy megkedveljem az új hősöket! Akik több szempontból is érdekesek!

Tessa Thompson-t 

például mindig ilyen mellékszerepekben láttam,( annak ellenére is hogy tudom hogy vannak fő szerepei is) Az Annihilation- be gondoltam erre először:

"Ez a nő nagyon különleges“
 Igazából felesleges ezt tovább is ragozni:



Különlegesen szép, különlegesen bájos, talán még az egzotikus szó is eszembe jut róla!
És van benne valami egyedi mélység!..jó..nem az..hanem a tekintetében! :)

Tényleg, nagyon jó a nő! Hál istennek leszbikus, pedig biztosan komoly esélyeim lettek volna nála..
Áááh..fenébe! Mindegy is..

Szóval a baljós előjelem mellett azért ott volt az is hogy:

„Na igen! Most ezzel végre sikerülhet kilépnie az árnyékból!“

Aztán itt van mindannyiunk kedvenc Thor-ja,

Chris Hemsworth



akinek szintén nagyszerű lehetőségnek ígérkezett ez a film a skatujából kitörésre!

Gyakorlatilag ez volt a film legnagyobb tétje, és azt kell mondjam :

Ez is sikerült!



H karaktere egy kissé szeleburdi, laza, bohóckodós karakter..
De tudod az a fajta akinél érzed, hogy ez csak valamiféle álca is, hogy van valami titka is, valami szomorú, amit így fed el..



M pedig az a nő aki egy gyerekkori élmény hatására ( aminek később is szerepe lesz), legnagyobb álma hogy Sötét Zsaru legyen, és megtudja „hogyan működik a világ“..

Tehát az elejétől fogva benned van az az érzés hogy az egyikről nem tudod eldönteni hogy tényleg „csak egy vicces fazon“, míg a másikért izgulsz hogy sikerül e teljes értékű ügynökké válnia!

Ezen kívül a szereplőkről lerí, hogy mindketten fürdőznek a szerepbe, nagyon élvezik, és ez eszméletlenül átjön! :)



Ezen kívül persze ott van a “meg kell menteni a világot sztori“ amiről igazából nem szeretnék többet írni, mint hogy :

Jó lett ez is! Szerintem semmivel sem rosszabb a történet mint az első 3-é..



Olyan igazi pörgős, akciódús, látványos, és helyenként nagyon vicces film, lett..

Ja és a két főhős közti vibrálás is nagyon szerethetően aranyos lett! :)

Ami még külön szót érdemel az az hogy :

Van a filmnek csavarja is a végén!

És ismétlem, ezek mellett láthatunk egy skatujából kilépést, és egy ki-teljesedést is!



Liam Neeson is jelen van, mint egy gondoskodó,már már atyáskodó főnök, de azért a végére ő is tartogat meglepetéseket! Szerintem ne óckodjatok tőle azért amiért én, hogy hol a két régi szereplő!

Nem is tudom mi sikerült még ilyen jól a régi filmek újragondolásából..

Ami nem sikerült a Star Wars-nak, az összejött a Men in black-nek:

Lehet szeretni az új hősöket,
Jó a történet,
Várom a folytatást, hiszen ez



Legalább olyan jó lett mint az elődei!

Megjegyzések