Melyik konzol éri meg karácsonyra, és mennyiért, szerintem!


Mostanában egyre több olyan összeállítást láttam amiben a boltok erőltetve megpróbálják összefoglalni, miért éri meg egy kifutó konzolt megvenni 80-100 ezer forintért.. :D
Az egyik nagy műszaki üzletláncba ma láttam sima (NEM PRO) Ps4 et 120 ezerért! :D
Kérdésemre az eladó is csak ennyit mondott mosolyogva:
"Igen ez a karácsonyi ára!"
Azon túl hogy jókat nevetek ezeken, megvan a saját véleményem, mint játékos, így összeírtam a szempontjaimat, hátha segítenek választani!

Azt ugye tudni kell hogy jövőre érkeznek az új gépek, új játékokkal!
Ebből kifolyólag sem igazán érdemes megvenni ezeket a gépeket 80-100 ezer forintokért!

A jelen konzolokra lesz még pl a Cyberpunk, Last of us 2, vagy még az Overwatch 2 is..

Szóval lesz még mivel játszani, és ami igazából megéri az az hogy most viszonylag olcsón tudsz csatlakozni/ felzárkózni ehhez a generációhoz a használt piacon, és akár újakat is ki tudsz fogni!
  
Xbox360 RGH


Muszáj megemlítenem ezt az előző generációs konzolt is, ami még ma is megéri az árát!
35 ezer ft körül reális egy 500 gb os.
A legkiforrottabb, legstabilabb konzol. Pl az RGH nak hála, nem 80 hanem 60 fokon megy, így jóval tovább tart! Az előző generációs játékokkal tudsz játszani ingyen, az összessel ami megjelent rá, köztük olyanokkal is, amik erre a generációra is megjelentek, pl: GTA 5, Alien Isolation, Watch Dogs, stb , stb.. Remek kezdő konzol is, ugyanis nagyon sok mai cím is az erre is megjelent játékok felújításai!

A System linkkel még a mai napig multizni is tudsz ingyen pár játékkal!

Xbox One S:


Az alapgép megér 45 ezer ft ot, ennyiért újakat szoktam látni a Jófogáson, és a Hardveraprón!
A legolcsóbb jelen generációs lehetőség hogy játssz a mai multiplatform játékok egy részével, mert ami nem ps4 exkluzív, az sem minden jelenik meg rá automatikusan! De persze ez is relatív, mert digitálisan drágák rá a játékok, és pl ilyenek vannak hogy a sima Elder Scrolls Online-t gamepass nélkül meg sem tudod venni, csak a sokkal drágább Elsweyr bundle t..
De úgy igazából ha mondjuk Withcer 3 az ni akarsz, akkor azt egy 50 esből megtudod oldani, szóval ha úgy vagy vele hogy 

"megy pár mai játék olcsón", (Pubg, Overwatch, Fifa, Fortnite stb) akkor ez, annyiért nem rossz választás!

Nem lehet rá azt mondani hogy abszolút casual konzol, és azt sem hogy full hc gamer konzol, valahol a kettő között van..




Ps4:

Az abszolút gamer választás!
Szerintem ez éri meg a legjobban, és éppen ezért is mondom, hogy:
60 körül van a reális ára az alapgépnek.
Az összes multiplatform cím megtalálható rajta, és olyan exkluzívokkal is támogatott konzol, mint pl Bloodborne, Horizon Zero Down..!

Digitálisan is vannak rá mindig akciós játékok, sokszor jobban megérik mint a lemezes változatok!


Xbox One all digital:



30-35 ezer körül szoktam látni újakat a hirdetések között..


Szerintem ez a legrosszabb választás ha számít a pénz.. Ennek okai a következők:
Csak digitálisan tudsz rá játékot vásárolni, és néha elég érdekesen..

Például Xboxon mint mondottam digitálisan nem tudod megvenni a sima Elder Scrolls online-t, csak a Gamepass előfizetéssel, vagy Overwatch ból is csak 31400 as van.. 
Az meg azért már elég durva szerintem! :D

Így igen hamar kijön az olcsóság böjtje.. :D
Szóval szerintem ne dobjatok 20- 60 al többet kifutó gépekért, nézzetek szét inkább a Jófogáson, vagy a Hardveraprón, reálisabb árakat találtok!
Jövő nyáron már egyébként is a nextgen konzolok felé is fogtok kacsintgatni

Így is, úgy is!


Megjegyzések