A Cyberpunk 2077 Ps4 es downgradeje


 

Nem gondoltam volna hogy a Nioh 2 downgrade-je után még van lejjebb.. 

De van.. Köszönjük, Sony!


Őszintén szólva, a legutóbbi ps4 es Cyberpunk verzióval nekem semmi bajom sem volt, a nagyobb tűzharcoknál néha kicsit 

be-beszaggatott, de kilehetett bírni a látványért cserébe..

Ami most történt a next gen patch nél, az eddig, sosem látott pofátlan gusztustalanság! Egy kitolás a Ps4 tulajokkal.

A nexgenesek megkapták a frissítést, a Ps4 es vásárlók viszont akkora downgrade et kaptak, hogy a játék száz akárhány gigájából lett 59gb (!)



Lemezen már megvolt, de gondoltam ennyit megér digitálisan is a mostani akcióban.

Mikor elkezdte letölteni az 59(!) gb ot, akkor már rögtön tudtam mi van, és sajnos igazam lett..


Ilyen volt:




Ilyen lett:






Egyszerűen kiherélték a ps4 es verziót, egy fakó vicc lett, ahhoz képest amilyen volt. És ez csak a grafikai része:

A térképről eltűnt szinte minden side quest, pl lehetett segíteni rendőröknek, stb, stb..

Most szinte teljesen csupasz a térkép, és a játék maga is!


Ezért volt az hogy az új patch-el nem mentek a lemezes változatok, mert azok még a teljes verziók voltak.

Nem sokat játszottam az újjal, annyira kiábrándító, eltűnt színte minden grafikai elem (neonfények, stb, stb) ami miatt Cyberpunk volt ez a játék. Most kb ps5 ön néz ki ez is úgy, mint amilyen Ps4 en volt..

Mivel az újat hamar letöröltem, és már írtam hogy adják vissza a pénzt, mert nem ezt a GTA 4 szintű, látványtalan izét vettem meg , így mutatok pár képet milyen volt az előző verzió, a több mint 100 gigás, Ps4 slimen:














Szóval Ilyen 

"Volt egyszer egy Cyberpunk 2077"

 Ps4 re is..

Marha nagy nextgent csináltatok azzal hogy sorra downgrade-elitek a Ps4 es címeket.


Köszönjük szépen, Sony!

Megjegyzések